[QUOTE=marzietta;490280]a t
scusem ma i dialet lombard?
Collapse
X
-
[COLOR="DarkRed"][SIZE="1"][I][B][COLOR="Teal"][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]mi hanno chiesto cos'
-
ta peo sempar dervì una discussion sul venesian! sa ta veor podi cumincià mi,Originariamente Scritto da Cornolio Visualizza Messaggiomi me sentaria un fià tamberla chal sconfondo lumbard e venexian
colpa dei veci
" faso tuto mi fso tuto mi, faso niente tuto al dì"[COLOR="DarkRed"][SIZE="1"][I][B][COLOR="Teal"][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]mi hanno chiesto cos'
Comment
-
ormai al vin al se imbutiglia cunt la machineta, e i butiglion ghe ne pù, tut butigli da mes liter e ti a fan pagà me quì dunliter.[COLOR="DarkRed"][SIZE="1"][I][B][COLOR="Teal"][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]mi hanno chiesto cos'
Comment
-
parchè sum un magentin pien da vin final cupin cont cinq ghei in dal sacucin!
e a vintan agevi i cavei pusè lung de lu, io taià a trentot'an e me cresen pu, e peo anca se sum vecc go esperiensa da vend e se duaria un dì o laler aveg la voia, chissà che poedum fà mi e ti, ta fo murì di galitt[COLOR="DarkRed"][SIZE="1"][I][B][COLOR="Teal"][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]mi hanno chiesto cos'
Comment
-
[QUOTE=Kustom;489740]ve lo devo dire il dialetto lombardo non mi piace x niente...come d'altronde tutti quelli del nord, sono freddi e incomprensibili. Vuoi mettere con le altre "lingue" parlate nel resto dello stivale? come x esempio il toscano o il romagnolo, x non parlare del romano o napul
Comment

Comment